ZILLION Consulting Group er samarbejdspartner inden for Service Excellence og Sales Excellence.

ZILLION er et hastigt voksende dansk konsulenthus med nogle af de absolut stærkeste og mest erfarne professionals inden for discipliner som Supply Chain, Operations, Turnaround, Digitalisering og Industri 4.0. 

eXpand tilføjer ekspertise til ZILLION på kommercielle discipliner som Sales Strategy & Operations samt Customer Service & Experience, og sammen kan vi tilbyde integrerede slagkraftige leverancer til kunderne. 


Læs mere på www.ZCG.dk

Capturi er samarbejdspartner inden for Service Excellence og Sales Excellence.

Capturi tilbyder AI og speech analytics teknologi til brug for fire anvendelsesområder:
  1. Voice of the Customer - indsigt i hvad kunderne henvender sig om og hvad de siger
  2. Kundetilfredshedsanalyse
  3. Voice of the Agent - indsigt i hvad medarbejderne gør og siger
  4. Træning og onboarding
Capturi leverer således vigtige komponenter til de best-practise løsninger, som eXpand implementerer i salgs- og service organisationer. 

Læs mere på www.capturi.dk


Spitze logo lille strrelsepng

Spitze & Co er samarbejdspartner inden for Service Excellence og Sales Excellence.

Spitze & Co er et konsulenthus med spids kompetence på digital service, digitale kunderejser, digital velfærd og kanalstrategi. 

Kunderne tæller blandt andet Novo, Radiometer, Sydbank samt en lang række af kommuner, styrelser og ministerier. 

eXpand og Spitze & Co indgår med vores respektive special viden og ressourcer i hinandens projekter - der hvor det giver værdi for kunden. 

Læs mere på www.SpitzeCo.dk 


Responza logo lille strrelsepng

Responza er samarbejdspartner inden for Service Excellence og Sales Excellence

Responza er en førende og dansk udviklet vidensbase / knowledge management system.
Organiseret viden er en afgørende faktor for god service og et effektivt salg.

Responza kan blandt andet være vidensbase som fundament for intelligente chat løsninger, self-service løsninger og kunstig intelligens / AI.
Kunderne tæller virksomheder og organisationer som Semler, ATP, Københavns Kommune, JULA og Erhvervsstyrelsen. 

Responza løsninger og organisationens specialister inden for digital service, knowledge management og kunstig intelligens indgår i projekter drevet af eXpand.

Læs mere på www.Responza.dk


Dialogplus logopng

Dialog+ er samarbejdspartner på Service Excellence

Dialog+ er fuldt specialiserede inden for træning og uddannelse på service, kommunikation og salg - alt sammen med den gode kundeoplevelse
og den langvarige kunderelation som fokus. 

Med den specialviden har Dialog+ siden 2012 med stærke resultater trænet tusindvis af medarbejdere og ledere i butikker, helpdesks, salgs backup funktioner, ordremodtagelser, call centre, borgerservice og kundeservice.

Dialog+ indgår med sin ekspertise og ressourcer i projekter drevet af eXpand - om omvendt.

Læs mere på www.dialogplus.dk 


Peopleteam er samarbejdspartner på Service Excellence.

Peopleteam er Danmarks førende leverandør af træning og uddannelse målrettet tekniske helpdesks som f.eks. ITIL certificering. 
Peopleteam er desuden arrangør af en lang række konferencer, seminarer og kurser målrettet kundeservice i bred forstand. 

Peopleteam indgår med sin ekspertise og ressourcer i projekter drevet af eXpand - om omvendt. 

Læs mere på www.peopleteam.dk 


AS3 Excecutive logopng

AS3 Excecutive er eksklusiv partner på Outplacement, der hører under eXpand ydelserne indenfor Work & Life

eXpand gennemfører Outplacement forløb på direktør- og topchef niveau som Executive Counselor og som del af koncept og team hos 
AS3 Executive. 

AS3 Executive er Danmarks og Nordens absolut førende og største inden for rådgivning om transitioner for direktører og topchefer, og tilbyder en helt række af forløb og services målrettet at hjælpe kandidaten videre i karrieren og livet. 

Læs mere på www.AS3executive.dk